Grafika
Celem kształcenia na kierunku grafika jest przygotowanie słuchacza do swobodnego i świadomego posługiwania się językiem wizualnym – od komercyjnych zastosowań w reklamie, brandingu i multimediach, po twórcze realizacje artystyczne. Rozwijamy zarówno praktyczne umiejętności projektowe, jak i wrażliwość estetyczną oraz wyobraźnię wizualną.
Zajęcia odbywają się w nowoczesnych salach wykładowych, a część wykładów teoretycznych prowadzona jest również w formule online. Program obejmuje naukę obsługi profesjonalnych narzędzi cyfrowych i tradycyjnych technik graficznych, projektowanie identyfikacji wizualnej, publikacji drukowanych i cyfrowych, a także tworzenie animacji, ilustracji i materiałów multimedialnych.
Studium prowadzone jest przez zespół doświadczonych projektantów, artystów i praktyków branży kreatywnej – laureatów nagród i autorów licznych realizacji komercyjnych oraz artystycznych. Pod ich okiem zdobędziesz umiejętności warsztatowe, nauczysz się świadomego łączenia sztuki, technologii i projektowania, a także zyskasz możliwość rozwijania własnych aspiracji twórczych.
Na koniec otrzymasz certyfikat ukończenia rocznego studium.
Grafika
Celem kształcenia na kierunku grafika jest przygotowanie słuchacza do swobodnego i świadomego posługiwania się językiem wizualnym – od komercyjnych zastosowań w reklamie, brandingu i multimediach, po twórcze realizacje artystyczne. Rozwijamy zarówno praktyczne umiejętności projektowe, jak i wrażliwość estetyczną oraz wyobraźnię wizualną.
Zajęcia odbywają się w nowoczesnych salach wykładowych, a część wykładów teoretycznych prowadzona jest również w formule online. Program obejmuje naukę obsługi profesjonalnych narzędzi cyfrowych i tradycyjnych technik graficznych, projektowanie identyfikacji wizualnej, publikacji drukowanych i cyfrowych, a także tworzenie animacji, ilustracji i materiałów multimedialnych.
Studium prowadzone jest przez zespół doświadczonych projektantów, artystów i praktyków branży kreatywnej – laureatów nagród i autorów licznych realizacji komercyjnych oraz artystycznych. Pod ich okiem zdobędziesz umiejętności warsztatowe, nauczysz się świadomego łączenia sztuki, technologii i projektowania, a także zyskasz możliwość rozwijania własnych aspiracji twórczych.
Na koniec otrzymasz certyfikat ukończenia rocznego studium.
Grafika projektowa i branding
Grafika multimedialna
Celem kształcenia na ścieżce Grafika projektowa i branding jest przygotowanie słuchacza do świadomego tworzenia wizerunku marek oraz profesjonalnej komunikacji wizualnej – od projektów reklamowych i wydawniczych po kompleksowe systemy identyfikacji. Kierunek nastawiony jest na praktykę, rozwój warsztatu graficznego i zdobycie umiejętności potrzebnych w branży kreatywnej.
W trakcie zajęć poznasz podstawy współczesnego projektowania graficznego, zasady typografii, liternictwa i kompozycji. Nauczysz się opracowywać plakaty, ilustracje, materiały reklamowe i informacyjne, a także przygotowywać projekty do druku (DTP). Ważnym elementem programu jest projektowanie portfolio oraz materiałów promocyjnych, dzięki którym ukończysz studia z gotowym zestawem prac umożliwiających zaistnienie na rynku.
Pod okiem doświadczonych projektantów i artystów rozwiniesz swój indywidualny styl, ucząc się jednocześnie przekładać kreatywne pomysły na skuteczną komunikację wizualną. Ścieżka łączy twórczość artystyczną z praktyką biznesową, pozwalając zdobyć kompetencje niezbędne do pracy w reklamie, wydawnictwie i szeroko rozumianej branży kreatywnej.
Nauczysz się tu m.in.:
podstaw współczesnego projektowania graficznego
tworzenia materiałów promocyjnych i portfolio
typografii, liternictwa i ilustracji
projektowania plakatu, grafiki reklamowej i informacyjnej
strategii brandingu i budowania identyfikacji wizualnej
przygotowania materiałów do druku (DTP)
Celem kształcenia na ścieżce Grafika multimedialna jest przygotowanie słuchacza do tworzenia nowoczesnych projektów na styku sztuki, filmu, animacji i nowych technologii. To przestrzeń eksperymentu i pracy z mediami cyfrowymi – od motion designu i montażu wideo, po narracje wizualne wykorzystujące sztuczną inteligencję.
W trakcie zajęć nauczysz się animacji 2D, montażu i narracji filmowej oraz kreacji obrazu cyfrowego. Zdobędziesz umiejętność krytycznej analizy przekazów medialnych i poznasz strategiczne podejścia do sztuki. Ważnym elementem programu jest również praca z najnowszymi narzędziami – od AI po media społecznościowe – traktowanymi jako pełnoprawne platformy twórcze.
Ścieżka multimedialna rozwija zdolność opowiadania historii obrazem: niezależnie od tego, czy wybierzesz film dokumentalny, eksperymentalną animację, czy projekt artystyczny, nauczysz się świadomie korzystać z różnorodnych środków wyrazu. Program zakłada dużą swobodę twórczą, zachęca do eksperymentu i łączenia różnych mediów.
Zwieńczeniem nauki będzie autorski projekt multimedialny, który zrealizujesz pod opieką mentora – może to być film, animacja, instalacja, projekt cyfrowy lub hybryda łącząca różne formy.
Nauczysz się tu m.in.:
pracy z obrazem cyfrowym i archiwami wizualnymi
animacji 2D i motion design
montażu wideo i narracji wizualnej
produkcji treści do mediów społecznościowych
strategii artystycznych i projektów multimedialnych
pracy z AI i najnowszymi technologiami w sztukach wizualnych
Dwie ścieżki kształcenia:








Grafika projektowa i branding
Grafika multimedialna
Celem kształcenia na ścieżce Grafika projektowa i branding jest przygotowanie słuchacza do świadomego tworzenia wizerunku marek oraz profesjonalnej komunikacji wizualnej – od projektów reklamowych i wydawniczych po kompleksowe systemy identyfikacji. Kierunek nastawiony jest na praktykę, rozwój warsztatu graficznego i zdobycie umiejętności potrzebnych w branży kreatywnej.
W trakcie zajęć poznasz podstawy współczesnego projektowania graficznego, zasady typografii, liternictwa i kompozycji. Nauczysz się opracowywać plakaty, ilustracje, materiały reklamowe i informacyjne, a także przygotowywać projekty do druku (DTP). Ważnym elementem programu jest projektowanie portfolio oraz materiałów promocyjnych, dzięki którym ukończysz studia z gotowym zestawem prac umożliwiających zaistnienie na rynku.
Pod okiem doświadczonych projektantów i artystów rozwiniesz swój indywidualny styl, ucząc się jednocześnie przekładać kreatywne pomysły na skuteczną komunikację wizualną. Ścieżka łączy twórczość artystyczną z praktyką biznesową, pozwalając zdobyć kompetencje niezbędne do pracy w reklamie, wydawnictwie i szeroko rozumianej branży kreatywnej.
Nauczysz się tu m.in.:
podstaw współczesnego projektowania graficznego
tworzenia materiałów promocyjnych i portfolio
typografii, liternictwa i ilustracji
projektowania plakatu, grafiki reklamowej i informacyjnej
strategii brandingu i budowania identyfikacji wizualnej
przygotowania materiałów do druku (DTP)
Celem kształcenia na ścieżce Grafika multimedialna jest przygotowanie słuchacza do tworzenia nowoczesnych projektów na styku sztuki, filmu, animacji i nowych technologii. To przestrzeń eksperymentu i pracy z mediami cyfrowymi – od motion designu i montażu wideo, po narracje wizualne wykorzystujące sztuczną inteligencję.
W trakcie zajęć nauczysz się animacji 2D, montażu i narracji filmowej oraz kreacji obrazu cyfrowego. Zdobędziesz umiejętność krytycznej analizy przekazów medialnych i poznasz strategiczne podejścia do sztuki. Ważnym elementem programu jest również praca z najnowszymi narzędziami – od AI po media społecznościowe – traktowanymi jako pełnoprawne platformy twórcze.
Ścieżka multimedialna rozwija zdolność opowiadania historii obrazem: niezależnie od tego, czy wybierzesz film dokumentalny, eksperymentalną animację, czy projekt artystyczny, nauczysz się świadomie korzystać z różnorodnych środków wyrazu. Program zakłada dużą swobodę twórczą, zachęca do eksperymentu i łączenia różnych mediów.
Zwieńczeniem nauki będzie autorski projekt multimedialny, który zrealizujesz pod opieką mentora – może to być film, animacja, instalacja, projekt cyfrowy lub hybryda łącząca różne formy.
Nauczysz się tu m.in.:
pracy z obrazem cyfrowym i archiwami wizualnymi
animacji 2D i motion design
montażu wideo i narracji wizualnej
produkcji treści do mediów społecznościowych
strategii artystycznych i projektów multimedialnych
pracy z AI i najnowszymi technologiami w sztukach wizualnych
Dwie ścieżki kształcenia:








Grafika projektowa i branding w Autorskiej to ścieżka dla osób, które chcą kształtować wizerunek marek, tworzyć skuteczną komunikację wizualną i profesjonalne projekty graficzne. To kierunek praktyczny, nastawiony na rozwój umiejętności potrzebnych w branży reklamowej, wydawniczej i kreatywnej.
Na zajęciach poznasz podstawy współczesnego projektowania graficznego, nauczysz się zasad typografii, liternictwa i kompozycji. Będziesz pracować nad plakatami, grafiką reklamową i informacyjną, ilustracjami oraz projektami identyfikacji wizualnej. Dowiesz się, jak budować silne strategie brandingu i jak przygotować projekty do druku (DTP).
Jednym z najważniejszych elementów programu jest projektowanie portfolio i materiałów promocyjnych – dzięki temu opuścisz Autorską z gotowym zestawem realizacji, który pozwoli Ci zaistnieć na rynku.
Ścieżka grafiki projektowej i brandingu łączy twórczość artystyczną z praktyką biznesową – nauczysz się, jak kreatywne pomysły przekładać na skuteczną komunikację. Pod okiem doświadczonych projektantów i artystów rozwiniesz swój indywidualny styl, a jednocześnie zdobędziesz wiedzę o realiach branży kreatywnej.
Grafika multimedialna w Autorskiej to kierunek dla osób, które chcą tworzyć nowoczesne projekty na styku sztuki, filmu, animacji i nowych technologii. To przestrzeń eksperymentu i pracy z mediami cyfrowymi – od motion designu, przez montaż wideo, po narracje wizualne wykorzystujące sztuczną inteligencję.
Na zajęciach nauczysz się animacji 2D, montażu i narracji filmowej, a także kreacji obrazu cyfrowego. Dowiesz się, jak krytycznie analizować przekazy medialne. Poznasz również strategiczne podejścia do sztuki i nauczysz się wykorzystywać najnowsze narzędzia – od AI po media społecznościowe – jako platformy twórcze.
Ścieżka multimedialna to także nauka opowiadania historii obrazem – niezależnie od tego, czy będzie to film dokumentalny, eksperymentalna animacja, czy projekt artystyczny. Program zakłada dużą swobodę wyboru środków wyrazu, zachęca do eksperymentu i łączenia różnych mediów.
Twoim finałem będzie projekt multimedialny, który przygotujesz i obronisz pod okiem mentora – może to być film, instalacja, animacja, projekt cyfrowy czy hybryda łącząca różne formy.
Dwie ścieżki kształcenia: TEST








Nauczysz się tu m.in.:
podstaw współczesnego projektowania graficznego,
tworzenia materiałów promocyjnych i portfolio,
typografii, liternictwa i ilustracji,
projektowania plakatu, grafiki reklamowej i informacyjnej,
strategii brandingu i budowania identyfikacji wizualnej,
przygotowania materiałów do druku (DTP).
Nauczysz się tu m.in.:
pracy z obrazem cyfrowym i archiwami wizualnymi,
animacji 2D i motion design,
montażu wideo i narracji wizualnej,
produkcji treści do mediów społecznościowych,
strategii artystycznych i projektów multimedialnych,
pracy z AI i najnowszymi technologiami w sztukach wizualnych.
Program studium :
Intensywny kurs Photoshopa dla grafików i fotografów: od wywoływania RAW-ów i pracy na warstwach po zaawansowany retusz i montaż obrazów. Po zajęciach samodzielnie korygujesz kolor, usuwasz niedoskonałości i przygotowujesz pliki do druku oraz publikacji online.
Przedmiot prowadzony przez dr Marcelę Paniak.
Kreacja i edycja obrazu cyfrowego - 16h online
Sztuczna inteligencja w sztukach wizualnych - 12h online
Przegląd najnowszych narzędzi AI: Chat GPT, Sora, PixVerse oraz funkcji generatywnych w Photoshopie. Potrafisz konstruować skuteczne prompty, zamieniać zdjęcia w wideo, automatyzować retusz i włączać AI w codzienny workflow.
Przedmiot prowadzony przez dr. Zbigniewa Sikorę.
Branding i identyfikacja wizualna - 12h sala
Proces od researchu marki po system znaku, kolory i key-visuale. Po zajęciach tworzysz pełny brandbook i czuwasz nad spójnością komunikacji wizualnej firmy.
Przedmiot prowadzony przez Dominika Robaka.
Kompozycja w sztuce - 12h online
Budowanie kadru – zasady, piękno i harmonia. Wrażliwość wizualna i kontemplacja. Po zakończeniu potrafisz świadomie komponować projekty graficzne i obrazy fotograficzne. Będziesz tworzyć wizualnie czytelne i atrakcyjne prace.
Przedmiot prowadzony przez Anitę Andrzejewską.
Wideo w mediach społecznościowych - 8h sala
Format Reels/Shorts/ vertical storytelling, napisy, muzyka z licencją. Tworzysz szybkie, angażujące klipy zoptymalizowane pod algorytmy platform mobilnych.
Przedmiot prowadzony przez Tymona Nogalskiego.
Fotograficzne reprodukcje obrazów i obiektów
przestrzennych - 8h sala
Techniki bezcieniowe, kontrola koloru i post-processing muzealny. Po module reprodukujesz dzieła sztuki lub produkty 3D z wiernością barw i detalu.
Przedmiot prowadzony przez dr. Macieja Skawińskiego.
Grafika reklamowa - 12h sala
Warsztat projektowania produktu: etykieta i pudełko (np. czekolady) z uwzględnieniem brandbooku. Przechodzisz cały proces od concept artu do makiety i plików produkcyjnych.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Grafika wektorowa - 12h online
Kurs Adobe Illustratora: rysowanie krzywymi Béziera, praca z paletą kolorów Pantone, siatki i style. Po zakończeniu tworzysz skalowalne logo, ikonę czy ilustrację gotową do druku i animacji.
Przedmiot prowadzony przez Annę Matysiak.
DTP - przygotowanie do druku - 12h online
Zarządzanie profilami ICC, spady, impozycja, proof cyfrowy. Oddajesz plik drukarni bez ryzyka błędów kolorystycznych czy technologicznych.
Przedmiot prowadzony przez Annę Matysiak.
Produkcja, montaż i edycja materiałów filmowych - 12h online
Podstawy planu zdjęciowego, rejestracji dźwięku i montażu w DaVinci Resolve/Premiere. Po kursie realizujesz krótki film promocyjny, dostosowany do standardów web i HD.
Przedmiot prowadzony przez Tymona Nogalskiego.
Strategie artystyczne w sztuce - 12h online
Projektowanie portfolio i materiałów promocyjnych - 12h sala
Skondensowana historia i teoria sztuki, pokazująca zależności między kierunkami. Po zajęciach potrafisz osadzić własne projekty w kontekście kulturowym i świadomie odnosić się do różnych stylów.
Przedmiot prowadzony przez Lorne'a Liesenfelda.
Warsztat InDesigna na realnych przykładach – broszura, folder, ulotka. Po module tworzysz spójne portfolio i materiały marketingowe zgodne z zasadami DTP.
Przedmiot prowadzony przez dr Annę Koźbiel.
Marketing i promocja twórcy - 12h online
Personal branding, social media, wycena usług i budowanie oferty. Opracowujesz plan promocji swojej marki i uczysz się skutecznie docierać do klientów.
Przedmiot prowadzony przez Ewę Morgunov.
Projektowanie stron www - 12h sala
Makiety low- i hi-fi w Figmie, zasady dostępności WCAG, testy A/B. Potrafisz zaprojektować interaktywny prototyp aplikacji lub strony www.
Przedmiot prowadzony przez Dorotę Maroń.
Projektowanie plakatu i grafiki informacyjnej - 12h sala
Plakat, infografika i visual storytelling: hierarchia informacji, ikony, siatki typograficzne. Potrafisz zamienić złożone dane w klarowny i przyciągający wzrok komunikat wizualny.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Wprowadzenie do grafiki multimedialnej - 12h sala
Przegląd formatów audio-wideo, interaktywnych i animacyjnych. Uczysz się, jak łączyć grafikę statyczną z ruchem, dźwiękiem i interakcją. Po zajęciach rozumiesz pełny ekosystem narzędzi multimedialnych.
Przedmiot prowadzony przez dr. Krzysztofa Ćwiertniewskiego.
Podstawy współczesnego projektowania graficznego - 12h sala
Wprowadzenie do design thinking, siatek modularnych, teorii koloru i psychologii kształtu. Rozumie, jak łączyć estetykę z funkcjonalnością i przygotowujesz projekty zgodne z aktualnymi trendami branżowymi.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Animacja 2D i motion design - 12h sala
Nauka After Effects i zasad animacji: klatki kluczowe, easing, maski. Tworzysz krótkie intro lub animowaną infografikę. Po module umiesz przygotować ruchome materiały do social mediów lub reklamy.
Przedmiot prowadzony przez dr. Krzysztofa Ćwiertniewskiego.
Kompozycja w sztuce - 12h sala
Budowanie kadru – zasady, piękno i harmonia. Wrażliwość wizualna i kontemplacja. Po zakończeniu potrafisz świadomie komponować projekty graficzne i obrazy fotograficzne. Będziesz tworzyć wizualnie czytelne i atrakcyjne prace.
Przedmiot prowadzony przez Anitę Andrzejewską.
Projektowanie interfejsów i UX/UI - 12h sala
Makiety low- i hi-fi w Figmie, heurystyki Nielsen’a, testy A/B. Tworzysz interaktywny prototyp aplikacji lub strony. Po module rozumiesz cały proces UX: od researchu po hand-off dla dewelopera.
Przedmiot prowadzony przez Dorotę Maroń.
Grafiki projektowej i brandingu
Grafiki multimedialnej
Blender: model, tekstura, światło, render Cycles. Tworzysz prostą scenę 3D gotową do animacji lub druku. Po kursie potrafisz wprowadzić element 3D do projektu grafiki lub filmu.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Modelowanie 3D i grafika przestrzenna - 12h sala
Ilustracja - 12h sala
Techniki cyfrowe i tradycyjne, stylizacja, światłocień. Projektujesz autorskie ilustracje do prasy, gier lub motion designu, umiesz też przygotować je do animacji.
Przedmiot prowadzony przez dr Annę Koźbiel.
Typografia i liternictwo - 12h sala
Od anatomii litery po dobór i parowanie krojów – z ćwiczeniami w projektowaniu prostych liter. Potrafisz świadomie zarządzać tekstem, poprawiając czytelność i charakter projektu.
Przedmiot prowadzony przez dr Annę Koźbiel.
Strategie artystyczne w sztuce - 12h online
Skondensowana historia i teoria sztuki, pokazująca zależności między kierunkami. Po zajęciach potrafisz osadzić własne projekty w kontekście kulturowym i świadomie odnosić się do różnych stylów.
Przedmiot prowadzony przez Lorne'a Liesenfelda.
Projektowanie portfolio i materiałów promocyjnych - 12h sala
Warsztat InDesigna na realnych przykładach – broszura, folder, ulotka. Po module tworzysz spójne portfolio i materiały marketingowe zgodne z zasadami DTP.
Przedmiot prowadzony przez dr Annę Koźbiel.
Marketing i promocja twórcy - 12h online
Personal branding, social media, wycena usług i budowanie oferty. Opracowujesz plan promocji swojej marki i uczysz się skutecznie docierać do klientów.
Przedmiot prowadzony przez Ewę Morgunov.
DTP - przygotowanie do druku - 12h sala
Zarządzanie profilami ICC, spady, impozycja, proof cyfrowy. Oddajesz plik drukarni bez ryzyka błędów kolorystycznych czy technologicznych.
Przedmiot prowadzony przez Annę Matysiak.
Plan zdjęciowy, nagranie dźwięku, montaż w DaVinci/Premiere. Tworzysz jednominutowy film promocyjny od A do Z. Po zajęciach samodzielnie realizujesz projekty wideo na potrzeby internetu.
Przedmiot prowadzony przez Tymona Nogalskiego.
Produkcja, montaż i edycja materiałów filmowych - 12h online
Kurs Adobe Illustratora: rysowanie krzywymi Béziera, praca z paletą kolorów Pantone, siatki i style. Po zakończeniu tworzysz skalowalne logo, ikonę czy ilustrację gotową do druku i animacji.
Przedmiot prowadzony przez Annę Matysiak.
Grafika wektorowa - 12h online
Wideo w mediach społecznościowych - 8h sala
Format Reels/Shorts/ vertical storytelling, napisy, muzyka z licencją. Tworzysz szybkie, angażujące klipy zoptymalizowane pod algorytmy platform mobilnych.
Przedmiot prowadzony przez Tymona Nogalskiego.
Intensywny kurs Photoshopa dla grafików i fotografów: od wywoływania RAW-ów i pracy na warstwach po zaawansowany retusz i montaż obrazów. Po zajęciach samodzielnie korygujesz kolor, usuwasz niedoskonałości i przygotowujesz pliki do druku oraz publikacji online.
Przedmiot prowadzony przez dr Marcelę Paniak.
Kreacja i edycja obrazu cyfrowego - 16h online
Fotograficzne reprodukcje obrazów i obiektów przestrzennych - 8h sala
Techniki bezcieniowe, kontrola koloru i post-processing muzealny. Po module reprodukujesz dzieła sztuki lub produkty 3D z wiernością barw i detalu.
Przedmiot prowadzony przez dr. Macieja Skawińskiego.
Montaż wideo i narracja wizualna - 12h sala
Storyboard, pacing, praca z muzyką i dźwiękiem ambienc. Ćwiczysz montaż narracyjny z użyciem-jump cutów, L-cutów i efektów przejść. Po module budujesz emocjonalną opowieść w formacie wideo.
Przedmiot prowadzony przez dr. Krzysztofa Ćwiertniewskiego.
Sztuczna inteligencja w sztukach wizualnych - 12h online
Przegląd najnowszych narzędzi AI: Chat GPT, Sora, PixVerse oraz funkcji generatywnych w Photoshopie. Uczysz się konstruować skuteczne prompty, zamieniać zdjęcia w wideo, automatyzować retusz i włączać AI w codzienny workflow.
Przedmiot prowadzony przez dr. Zbigniewa Sikorę.
Projekt dyplomowy - 20h sala
Indywidualny projekt realizowany pod okiem mentora – od briefu po publiczną prezentację. Uwieńczenie nauki, które potwierdza kompetencje i trafia do finalnego portfolio.
Przedmiot prowadzony przez dr. Krzysztofa Ćwiertniewskiego.
Projekt dyplomowy - 20h sala
Indywidualna praca pod okiem mentora – od briefu i badań po realizację i publiczną prezentację. Finalny projekt trafia do portfolio i potwierdza pełny zakres zdobytych kompetencji.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Program studium :
Intensywny kurs Photoshopa dla grafików i fotografów: od wywoływania RAW-ów i pracy na warstwach po zaawansowany retusz i montaż obrazów. Po zajęciach samodzielnie korygujesz kolor, usuwasz niedoskonałości i przygotowujesz pliki do druku oraz publikacji online.
Przedmiot prowadzony przez dr Marcelę Paniak.
Kreacja i edycja obrazu cyfrowego - 16h online
Sztuczna inteligencja w sztukach wizualnych - 12h online
Przegląd najnowszych narzędzi AI: Chat GPT, Sora, PixVerse oraz funkcji generatywnych w Photoshopie. Potrafisz konstruować skuteczne prompty, zamieniać zdjęcia w wideo, automatyzować retusz i włączać AI w codzienny workflow.
Przedmiot prowadzony przez dr. Zbigniewa Sikorę.
Branding i identyfikacja wizualna - 12h sala
Proces od researchu marki po system znaku, kolory i key-visuale. Po zajęciach tworzysz pełny brandbook i czuwasz nad spójnością komunikacji wizualnej firmy.
Przedmiot prowadzony przez Dominika Robaka.
Kompozycja w sztuce - 12h online
Budowanie kadru – zasady, piękno i harmonia. Wrażliwość wizualna i kontemplacja. Po zakończeniu potrafisz świadomie komponować projekty graficzne i obrazy fotograficzne. Będziesz tworzyć wizualnie czytelne i atrakcyjne prace.
Przedmiot prowadzony przez Anitę Andrzejewską.
Wideo w mediach społecznościowych - 8h sala
Format Reels/Shorts/ vertical storytelling, napisy, muzyka z licencją. Tworzysz szybkie, angażujące klipy zoptymalizowane pod algorytmy platform mobilnych.
Przedmiot prowadzony przez Tymona Nogalskiego.
Fotograficzne reprodukcje obrazów i obiektów przestrzennych - 8h sala
Techniki bezcieniowe, kontrola koloru i post-processing muzealny. Po module reprodukujesz dzieła sztuki lub produkty 3D z wiernością barw i detalu.
Przedmiot prowadzony przez dr. Macieja Skawińskiego.
Grafika reklamowa - 12h sala
Warsztat projektowania produktu: etykieta i pudełko (np. czekolady) z uwzględnieniem brandbooku. Przechodzisz cały proces od concept artu do makiety i plików produkcyjnych.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Grafika wektorowa - 12h online
Kurs Adobe Illustratora: rysowanie krzywymi Béziera, praca z paletą kolorów Pantone, siatki i style. Po zakończeniu tworzysz skalowalne logo, ikonę czy ilustrację gotową do druku i animacji.
Przedmiot prowadzony przez Annę Matysiak.
DTP - przygotowanie do druku - 12h online
Zarządzanie profilami ICC, spady, impozycja, proof cyfrowy. Oddajesz plik drukarni bez ryzyka błędów kolorystycznych czy technologicznych.
Przedmiot prowadzony przez Annę Matysiak.
Produkcja, montaż i edycja materiałów filmowych - 12h online
Podstawy planu zdjęciowego, rejestracji dźwięku i montażu w DaVinci Resolve/Premiere. Po kursie realizujesz krótki film promocyjny, dostosowany do standardów web i HD.
Przedmiot prowadzony przez Tymona Nogalskiego.
Strategie artystyczne w sztuce - 12h online
Projektowanie portfolio i materiałów promocyjnych - 12h sala
Skondensowana historia i teoria sztuki, pokazująca zależności między kierunkami. Po zajęciach potrafisz osadzić własne projekty w kontekście kulturowym i świadomie odnosić się do różnych stylów.
Przedmiot prowadzony przez Lorne'a Liesenfelda.
Warsztat InDesigna na realnych przykładach – broszura, folder, ulotka. Po module tworzysz spójne portfolio i materiały marketingowe zgodne z zasadami DTP.
Przedmiot prowadzony przez dr Annę Koźbiel.
Marketing i promocja twórcy - 12h online
Personal branding, social media, wycena usług i budowanie oferty. Opracowujesz plan promocji swojej marki i uczysz się skutecznie docierać do klientów.
Przedmiot prowadzony przez Ewę Morgunov.
Projektowanie stron www - 12h sala
Makiety low- i hi-fi w Figmie, zasady dostępności WCAG, testy A/B. Potrafisz zaprojektować interaktywny prototyp aplikacji lub strony www.
Przedmiot prowadzony przez Dorotę Maroń.
Projektowanie plakatu i grafiki informacyjnej - 12h sala
Plakat, infografika i visual storytelling: hierarchia informacji, ikony, siatki typograficzne. Potrafisz zamienić złożone dane w klarowny i przyciągający wzrok komunikat wizualny.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Wprowadzenie do grafiki multimedialnej - 12h sala
Przegląd formatów audio-wideo, interaktywnych i animacyjnych. Uczysz się, jak łączyć grafikę statyczną z ruchem, dźwiękiem i interakcją. Po zajęciach rozumiesz pełny ekosystem narzędzi multimedialnych.
Przedmiot prowadzony przez dr. Krzysztofa Ćwiertniewskiego.
Podstawy współczesnego projektowania graficznego - 12h sala
Wprowadzenie do design thinking, siatek modularnych, teorii koloru i psychologii kształtu. Rozumiesz, jak łączyć estetykę z funkcjonalnością i przygotowujesz projekty zgodne z aktualnymi trendami branżowymi.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Animacja 2D i motion design - 12h sala
Nauka After Effects i zasad animacji: klatki kluczowe, easing, maski. Tworzysz krótkie intro lub animowaną infografikę. Po module umiesz przygotować ruchome materiały do social mediów lub reklamy.
Przedmiot prowadzony przez dr. Krzysztofa Ćwiertniewskiego.
Kompozycja w sztuce - 12h online
Budowanie kadru – zasady, piękno i harmonia. Wrażliwość wizualna i kontemplacja. Po zakończeniu potrafisz świadomie komponować projekty graficzne i obrazy fotograficzne. Będziesz tworzyć wizualnie czytelne i atrakcyjne prace.
Przedmiot prowadzony przez Anitę Andrzejewską.
Projektowanie interfejsów i UX/UI - 12h sala
Makiety low- i hi-fi w Figmie, heurystyki Nielsen’a, testy A/B. Tworzysz interaktywny prototyp aplikacji lub strony. Po module rozumiesz cały proces UX: od researchu po hand-off dla dewelopera.
Przedmiot prowadzony przez Dorotę Maroń.
Grafiki projektowej i brandingu:
Grafiki multimedialnej:
Blender: model, tekstura, światło, render Cycles. Tworzysz prostą scenę 3D gotową do animacji lub druku. Po kursie potrafisz wprowadzić element 3D do projektu grafiki lub filmu.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.
Modelowanie 3D i grafika przestrzenna - 12h sala
Ilustracja - 12h sala
Techniki cyfrowe i tradycyjne, stylizacja, światłocień. Projektujesz autorskie ilustracje do prasy, gier lub motion designu, umiesz też przygotować je do animacji.
Przedmiot prowadzony przez dr Annę Koźbiel.
Typografia i liternictwo - 12h sala
Od anatomii litery po dobór i parowanie krojów – z ćwiczeniami w projektowaniu prostych liter. Potrafisz świadomie zarządzać tekstem, poprawiając czytelność i charakter projektu.
Przedmiot prowadzony przez dr Annę Koźbiel.
Strategie artystyczne w sztuce - 12h online
Skondensowana historia i teoria sztuki, pokazująca zależności między kierunkami. Po zajęciach potrafisz osadzić własne projekty w kontekście kulturowym i świadomie odnosić się do różnych stylów.
Przedmiot prowadzony przez Lorne'a Liesenfelda.
Projektowanie portfolio i materiałów promocyjnych - 12h sala
Warsztat InDesigna na realnych przykładach – broszura, folder, ulotka. Po module tworzysz spójne portfolio i materiały marketingowe zgodne z zasadami DTP.
Przedmiot prowadzony przez dr Annę Koźbiel.
Marketing i promocja twórcy - 12h online
Personal branding, social media, wycena usług i budowanie oferty. Opracowujesz plan promocji swojej marki i uczysz się skutecznie docierać do klientów.
Przedmiot prowadzony przez Ewę Morgunov.
DTP - przygotowanie do druku - 12h online
Zarządzanie profilami ICC, spady, impozycja, proof cyfrowy. Oddajesz plik drukarni bez ryzyka błędów kolorystycznych czy technologicznych.
Przedmiot prowadzony przez Annę Matysiak.
Plan zdjęciowy, nagranie dźwięku, montaż w DaVinci/Premiere. Tworzysz jednominutowy film promocyjny od A do Z. Po zajęciach samodzielnie realizujesz projekty wideo na potrzeby internetu.
Przedmiot prowadzony przez Tymona Nogalskiego.
Produkcja, montaż i edycja materiałów filmowych - 12h online
Kurs Adobe Illustratora: rysowanie krzywymi Béziera, praca z paletą kolorów Pantone, siatki i style. Po zakończeniu tworzysz skalowalne logo, ikonę czy ilustrację gotową do druku i animacji.
Przedmiot prowadzony przez Annę Matysiak.
Grafika wektorowa - 12h online
Wideo w mediach społecznościowych - 8h sala
Format Reels/Shorts/ vertical storytelling, napisy, muzyka z licencją. Tworzysz szybkie, angażujące klipy zoptymalizowane pod algorytmy platform mobilnych.
Przedmiot prowadzony przez Tymona Nogalskiego.
Intensywny kurs Photoshopa dla grafików i fotografów: od wywoływania RAW-ów i pracy na warstwach po zaawansowany retusz i montaż obrazów. Po zajęciach samodzielnie korygujesz kolor, usuwasz niedoskonałości i przygotowujesz pliki do druku oraz publikacji online.
Przedmiot prowadzony przez dr Marcelę Paniak.
Kreacja i edycja obrazu cyfrowego - 16h online
Fotograficzne reprodukcje obrazów i obiektów przestrzennych - 8h sala
Techniki bezcieniowe, kontrola koloru i post-processing muzealny. Po module reprodukujesz dzieła sztuki lub produkty 3D z wiernością barw i detalu.
Przedmiot prowadzony przez dr. Macieja Skawińskiego.
Montaż wideo i narracja wizualna - 12h sala
Storyboard, pacing, praca z muzyką i dźwiękiem ambienc. Ćwiczysz montaż narracyjny z użyciem-jump cutów, L-cutów i efektów przejść. Po module budujesz emocjonalną opowieść w formacie wideo.
Przedmiot prowadzony przez dr. Krzysztofa Ćwiertniewskiego.
Sztuczna inteligencja w sztukach wizualnych - 12h online
Przegląd najnowszych narzędzi AI: Chat GPT, Sora, PixVerse oraz funkcji generatywnych w Photoshopie. Potrafisz konstruować skuteczne prompty, zamieniać zdjęcia w wideo, automatyzować retusz i włączać AI w codzienny workflow.
Przedmiot prowadzony przez dr. Zbigniewa Sikorę.
Projekt dyplomowy - 20h sala
Indywidualny projekt realizowany pod okiem mentora – od briefu po publiczną prezentację. Uwieńczenie nauki, które potwierdza kompetencje i trafia do finalnego portfolio.
Przedmiot prowadzony przez dr. Krzysztofa Ćwiertniewskiego.
Projekt dyplomowy - 20h sala
Indywidualna praca pod okiem mentora – od briefu i badań po realizację i publiczną prezentację. Finalny projekt trafia do portfolio i potwierdza pełny zakres zdobytych kompetencji.
Przedmiot prowadzony przez dr Izabelę Łęską.